Bauknecht GSXP 7198

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSXP 7198 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

J. Vogelzang 09-02-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7198

Wij hebben deze inbouwvaatwasser nu een paar jaar, en een en al ellende, droogt niet goed, veren van deur kapot, circulatiepomp kapot en ondanks 5 jaar garantie ivm. met meerdere apparaten van dit merk,toch even reparatie of vervangingskosten betalen, nu doet hij helemaaal niets meer en wij zijn het zat, er komt een nieuwe maar nimmer geen bauknecht weer! Ik waarschuw een ieder voor deze waardeloze machine.

Mathieu46 10-12-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7198

We hebben de vaatwasser 6 jaar,slang stuk van de waspomp,deze is gevulkaniseerd dus moet je een nieuwe pomp kopen omdat hij anders blijft lekken met een nieuwe
tussen slang,vaatwasser droogt slecht en het wasresultaat is ook niet zo goed,
pieper is slecht te horen en ook dit is niet harder te zetten,volgende vaatwasser is geen Bauknecht.

jt1975 21-10-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7198

De bedrading van de vaatwasser gaat naar een aantal jaren kapot doordat hij bij het openen langs een scherpe rand komt. De vaat komt niet altijd droog uit de vaatwasser. De veren van de deur zijn na een aantal jaren afgeknapt. Buitengewoon slechte kwaliteit.

Alcorola1972 04-05-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7198

Wij hebben deze vaatwasser 4 jaar en is nu al kapot. De reparatiekosten zijn zo hoog dat we genoodzaakt zijn een nieuwe aan te schaffen. En dat wordt zeker geen Bauknecht. De was komt er al een hele tijd niet droog uit. De indeling van de binnenkant vond ik wel goed. Daar geen klachten. Maar daar heb je niet veel aan als hij het niet meer doet!